Nyt netværk for administrative ansatte i DBU København
I DBU København er der sket mange forandringer i det forgangne år. For at kunne tilbyde den bedste service til vores medlemsklubber, ønsker vi at samle de personer fra klubberne, der til dagligt arbejder med at få klubberne til at køre på bedste vis.
Vi ønsker at skabe et netværk, hvor;
- Klubbernes administrative ansatte kan sparre med hinanden.
- Udfordringer kan diskuteres.
- Innovative løsninger kan inspirere.
- De deltagende ikke er i tvivl om, hvordan DBU København kan bruges.
Som det første vil vi gerne invitere klubberne til at sende en administrativ medarbejder til vores introduktionsmøde onsdag d. 04/09-2024 fra kl. 10-13. Mødet foregår hos B93 på Østerbro og frokost er inkluderet.
Her vil vi introducere til DBU Københavns team og samle viden fra jer om udfordringer, behov, løsninger osv., så vi sammen kan skabe et netværk med værdi for jer.
Udbyttet fra det første møde vil vi samle til en række temamøder i netværket over det kommende år.
Hvis I ikke har mulighed for at sende en person på dagen, men gerne vil være en del af netværket, så giv venligst besked til os på mail: dimo@dbukoebenhavn.dk.
Vi ser frem til et værdifuldt samarbejde og et godt fremmøde den 4. september 2024.