DBU København er i gang med en organisatorisk transformation, hvor vi arbejder på at etablere en kompetent og serviceorienteret enhed, som bliver en stærk medspiller for vores klubber og i DBU generelt.

Det har betydet, at vi gennem foråret og sommeren 2024 har budt en række nye ansigter velkommen til vores administration. Med de nye medarbejdere styrkes organisationen yderligere, særligt på områder som udvikling, uddannelse, klubrådgivning, turneringsadministration, dommeransvar og disciplinærsager.

Vi er overbeviste om, at vores nye kolleger med deres faglige kvalifikationer og personlige kompetencer vil bidrage væsentligt til DBU Københavns strategiske mål for 2024-2027. Det er med stor glæde, at vi præsenterer de nye kollegaer, som allerede er godt i gang med at finde deres plads i organisationen.

Vi håber, I vil tage godt imod dem og være med til, at de får en god rejse ind i klubbernes univers.

Andreas Krogh Henriksen Andreas Krogh Henriksen - Udviklingschef

- Andreas skal lede Team Projekt & Rådgivning, og selv være i marken omkring netværk og klubudvikling.

- Andreas har omfattende erfaring inden for sportsudvikling og projektledelse, og har en Kandidatgrad i Idrætsvidenskab.

- Han er tidligere Direktør i Idrætsfællesskabet fra 2020, som han selv var med til at stifte.

Diana Monberg Diana Monberg – Sekretariatsmedarbejder

- Diana skal styrke den interne administration og samarbejde.

- Hun skal være ansvarlig for uddannelse og kurser i DBU København.

- Diana har erfaring med organisering af arbejdsprocesser,  implementering af IT-værktøjer og er tidligere ansat hos MetierWestergaard.

Laura Milsø Steffensen Laura Milsø Stephensen – Børneklubrådgiver

- Laura er ansvarlig for børneområdet med fokus på børneklubber, børneudviklingstrænere, fodboldfestivaller og skal understøtte vores børnestrategi i DBU København.

- Laura har en Kandidatgrad i Idræt og Sundhed fra Syddansk Universitet.

 

 

Birgitte Harder Sh Birgitte Harder - Administrativ

- Birgitte er ansat i Turneringsafdelingen, hvor hun skal fokusere på turnerings- og disciplinærsager.

- Hun er tidligere ansat i DBU København med mange års erfaring som central medarbejder i sekretariatet.

- Birgitte er ansat på deltid i sin nye rolle.

Nick Malmkjær Nick Malmkjær – Administrativ

- Nick skal styrke driften og supporten i Turneringsafdelingen på en 1-årig aftale.

- Nick er tidligere tilsynsmedarbejder i Københavns Kommunes Teknik- og Miljøforvaltning, og har allerede vist sig at være både serviceorienteret og have flair for IT.

Helena Flindt Pedersen Helena Flindt Pedersen – Konsulent

- Helena skal arbejde med udviklingsprojekter såsom Get Movin’ for pigeklubber, fodboldfestivaller, fremtidens trænere og nationalt projekt om fællesfodbold.

- Hun har erfaring med udvikling af pigefodboldprogrammer og er tidligere ansat i pigesatsningen "By Girls" i BK Skjold.

Vi glæder os samtidig til i den nærmeste fremtid at byde velkommen til en ny Teamleder for vores Turneringsafdeling, som forventligt starter 1. november 2024. Vi håber I vil tage godt imod alle de nye medarbejdere, når I har dem i røret eller møder dem i klubben. 

Vi vil også gerne benytte lejligheden til at takke for indsatsen til de medarbejdere, som har forladt DBU København. En særlig tak går til Christian Theilgaard, Hans Vixø, Richard Andersen, Ian Hoar, Michael Nyegaard, Jesper Jacobsen og Søren Hemmingshøj for deres dedikerede indsats og værdifulde bidrag til organisationen gennem årene.